"Jestem beznadziejna"-lolita-badyle




Temat 1 naszego posta - kieca "lolicio-oczkowa"
Pamiętam jak 2 miesiące temu wzięłam z radością druty i szydełko, i ją wysztrykowałam, i potem biedna leżała cały ten czas, i czekała na przybycie oczek, bo po to została zrobiona - by wam je zaprezentować. Nareszcie ma swoje "pięć minut", chociaż co bystrzejsi mogli ją przyuważyć już tutaj daaaaawno temu.
***

Temat 2 - bluza i duma
Uszyłam ją wczoraj, tak właściwie tylko do zdjęcia, więc nie przedłużam więcej o niej, wspomnę tylko że jestem dumna z kołnierza, który tym razem wyszedł mi o niebo lepiej :D. Chętnych po większą ilość jej zdjęć zapraszam tutaj :)
***

Temat 3 - "plener" i beznadzieja
Jak chyba wielu polaków wybyłam dzisiaj po południu na ogródek, niby poleniuchować, i niby przypadkiem wpadła mi do torebki Mio, jednak nic dobrego z tego nie wyszło, albo lepiej to nazwać "nic ambitnego"...

Fota przy słynnych pomidorach (nie wiesz o co chodzi? zajrzyj tutaj

 opalanie na słonku

 Mio chyba wreszcie zaczyna mnie o coś posądzać...

"Jesteś beznadziejna" - to od niej w tym momencie usłyszałam. Sama się przyznaje, że nie miałam na te zdjęcia ambitnego planu, więc pragnąc zejść już fochowi z oczu zrobiłam zdjęcia paru badylom...
***

Temat 4 - Badyle x)
Nie wiem czy lubicie też takie zdjęcia, ja tak trochę, bo podoba mi się fotografia makro, ma swój klimat :)






 ***

Temat 5 - Instagram
 Pamiętam, że kiedyś miałam go dla Was, potem zamieniłam go na prywatny, jednak teraz powróciła mi ochota by dzielić się z Wami różnymi "work in progress" i tym podobne, więc znowu mam dla Was instagrama :D znajdziecie mnie pod nazwą @nellodinaof (of bo niby nellodina zajęte, jeszcze muszę coś z tym pokombinować :P)

No,
kończę już tego długaśnego posta, mam nadzieję że nie usneliście, ja zmykam, bo już padam po dzisiejszym dniu. Dziękuję Wam jeszcze za życzenia pod ostatnim postem, w ramach wynagrodzenia mojego ostatniego lenistwa mieliście dzisiaj wysyp treści x). Tradycyjnie już na koniec, pytanie do Was:



Czy i Wy macie "lalkowe" instagramy? 
(jak tak, dajcie namiary niżej :D)

7 komentarzy:

  1. Dziewczyny mają cudne wdzianka.
    Słynne pomidory które odkrył Tommy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest śliczna *-* Jak ja Ci zazdroszczę takich umiejętności!
    Też uwielbiam fotografię makro. Ładnie wychodzą Ci zdjęcia tego typu :D

    A co do instagrama - ja nie mam, ale na Twój na pewno zajrzę c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę więcej kwiatków w trybie natychmiastowym. ;w; a sukienka śliczna, pierwsze widzę x)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mio wygląda bardzo uroczo w nowych oczkach. Sukienka i bluza są prześliczne, zdjęcia również są wspaniałe, szczególnie te z kwiatkami. Instagrama nie mam, a nawet jeśli, to raczej byś nie chciała wchodzić XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, napisałam na pocztę :) Odpiszesz? :3 W sprawie obitsu XD

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie to szybkie i chaotyczne aż nie wiem co napisać XD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3