Business card ^^


Ciekawe czy ktoś domyślił się po co robiłam zdjęcie z ostatniego posta :P
Zawsze lubię te różne gadżeciki ze sklepów lalkowych, takie jak np. wizytówki od mimiwoo. Fajnie takiego cosia dorzucać do zamówienia kupującego, bo skoro mnie to tak cieszy, to innych pewnie też :D. Będąc trochę zazdrosna sama postanowiłam zamówić sobie takowe. Nie są jakieś wybitne, ale moje własne i mam zaciesz x)
Tak więc "Tada", oficjalne wizytówki Minty Atelier
Teraz się czuje normalnie jak jakiś profesjonalista x)


Btw. zmieniłam troszkę wygląd bloga, usunęłam ten pobrany z neta (stał się jak dla mnie zbyt popularny :P) i postanowiłam że pobawię się tak jak kiedyś, i sama zrobię szablon od początku do końca. Nieskromnie uważam że wyszło mi całkiem nieźle ^^

Pytanie do Was:
Czy i wy lubicie takie popierdółki? Może nawet kolekcjonujecie?
Piszcie ^^

8 komentarzy:

  1. Dwa słowa: Tez chcem! *O*
    Albo inaczej: kup mi! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, też kocham takie gadżeciki! :D Mimo iż mam coś w stylu wizytówki, a może raczej papierową metkę, ale tych drobiazgów zawsze mi mało i myślę już o kolejnych dodatkach haha
    A Twoje wizytówki są przepiękne! Zwłaszcza ta strona z morzem kwiatów :D Mam nadzieję, ze uda mi się cos niedługo u Ciebie zamówić i załapię się na taki dodatek B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham! Jak byłam mała to zawsze sobie robiłam wizytówki XD Aż mam ochotę coś u Ciebie kupić :3 No, ale... obitsu i (chyba) nowe wigi by sie przydaly moim pannom >.< O, i zaaaazdroszczę Ci wyglądu tego bloga :3 Teraz jest super! Wcześniej jakoś tak mało mnie urzekał, a teraz... ach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można zamówić takie wizytówki? Drogie jest to?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie gadżety! Cudne Ci wyszły, oficjalnie mówię, że zgapię pomysł, tylko muszę ogarnąć moje powiększone stadko i obcykać sensownie panny :) czyli chyba jednak nie zgapię ale sotam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, teraz jest tu zdecydowanie przytulniej *^* i tak "Nellodinowo"
    Tak faktycznie też kocham takie wziytówki, zawsze wszystkie odkładam do takiego pudełeczka, niby tylko karteczka a cieszy :'D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizytówki to świetny pomysł, zwłaszcza jak są takie estetyczne i urocze :) podepnęsię do pytania Adullki: ile taka przyjemność kosztowała? Z ciekawości pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne wiztytówki <3 urocze ,szkoda,że nie mam kasy na ubranka dla lalek Xd musze sam szyć

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3