Lalki na obcasach *.*

Post ten dedykuję Majorce, żeby nie marudziła że na blogach nic ni ma <3

Mio- Nela, ładnie mi w tych szpilkach?
Ja- MIO!

Mio- O nie, nie mów mi, że nie pasuje mi biały kolor! ;-;
Ja- Nie wiem, czy ja tu mam jeszcze coś do gadania, mam tego dość. Czy wy mnie kiedyś zaczniecie słuchać?!

Mel- Nie słuchaj jej młoda, ona się nie zna. Tylko spójrz,...

Mel- Tak się nosi obcasy!
Mio- Acha...

Mel- Chodź,

Mel- Idziemy się lansować :3

Nel- Idę z Wami :3

Nel- Na przyczepkę

Mio- Joy będzie mi zazdrościć

Mel- Ewel musi się o tym dowiedzieć

Nel- Chodź, może ty też się tu z nami zmieścisz :D
Ja- Chyba coś Wam się pomieszało w plastikowych łepetynkach, nie ma, radźcie sobie same pierdoły >,<

Żeby nie było, że nic nie robię :)

Patrzcie, jakie u nas słonecznie :D
A jak tam u Was?

Do napisania :*

12 komentarzy:

  1. Jejku, ta historyjka (chyba można to tak nazwać?) jest świetna :D Lalki na obcasach wyglądają prześmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że można :P Prześmieszne tylko nie jest to, ile je musiałam ustawiać, by ustały, ale było warto :D

      Usuń
  2. Hahah dobre , uwielbiam Twoje historyjki

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywuję ludzi. :P
    -Mio bliźniaczko, szałowo wyglądasz w tych obcasach! :3
    -Mel też, dodałaś sobie trochę centymetrów kochana. ;3
    Spadać z mojego konta plastiki bo odetnę wam internet. >:|
    -Nawet nie próbuj bo wyjedziemy do Mel i Mio i do końca wakacji nas nie zobaczysz!
    ;-;
    -Hahah. >:)

    Miałabyś z nimi niezły cyrk. :d
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, spodobał mi się twój blog mam nadzieje, że odwiedzisz mój roseija,blogspot,com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Obcasy, lalki, cóż więcej?
    5 zdjęcie-awww ^w^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe super . Obcasiki czekać jak zażyczą sobie bucików w ich rozmiarze. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee, tylko nie to ! Ja przy czymś takim wysiadam xD

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3