Wyjeżdżam, na krótko '3'

Hej Kochani! Mam dla Was krótką informację, czyli jutro wyjeżdżam na prawie tydzień w górki (tam gdzie zawsze), mam nadzieję, że poczekacie na mnie grzecznie, bo jak wrócę, to będzie kolejny tutorial (!!!), mam już przygotowane "printables" (pracowałam teraz nad nimi 2 godziny >,<). Cieszę się, że filmikowa wersja podeszła Wam do gustu, więc będę szykować kolejną. Najchętniej, wrzuciłabym ją jeszcze jutro, ale nie mam nic nagrane, a nie chcę tego robić teraz, bo jest za ciemno, natomiast jutro pewnie się nie wyrobię :C. Ale w górach postaram się nie próżnować. Biorę kompakt, szydło i parę włóczek, także ciuszki będą się tworzyć (mam też parę zaległych strojów, dlatego będzie też nawał nowości :D). Na miejscu brak internetu, więc i postów nie będzie, ale chyba jeden tydzień, to nie tak dużo. Może coś zrobię jutro rano, i wrzucę z automatu, ale to nie jest pewne.


Do napisania :*

13 komentarzy:

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3