Balerina z fochem na ustach

Przyłapałam dzisiaj kogoś na gorącym uczynku :D

 M- Skłon

M- Równowaga

 M- W dół,

M- I w górę!

 M- Stópki w bok

M- I rozkrok!

M- Uf, zmęczyłam się.
Ja- Hehe xD

M- O NIE! TY TO WIDZIAŁAŚ, I UWIECZNIŁAŚ W TYM CZARNYM CZYMŚ ?!
Ja- Tak :P

M- Już nigdy więcej się nie pokaże publicznie...
Ja- Weź przestań!

M- Zrujnowałaś mój wizerunek publiczny...
Ja- Głupia! Nikt się z Ciebie nie będzie śmiał! Prawda kochani? xD

Ktoś chętny na komplecik? -> FS

Do napisania :*

9 komentarzy:

  1. Hahahaha ja się z tej historyjki śmiałam jak głupia ! Ale z historyjki , nje Mio.
    Ps czy robienie na szydełku jest bardzo trudne ???? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ty, makaron z sosikiem :) Ja nauczyłam się szydełkować w wieku 6 lat.
      Jak chcesz, mogę o tym trochę napisać ;P

      Usuń
  2. Jak można się śmiać z takiego słodziaka? ^3^ Masz talent Mio. :3
    Pozdrawiam. C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś widziała, ile razy upadła przy " równowadze " =P

      Usuń
  3. Prawda. Mała jest cudowna, a jaka utalentowana ;)

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka uzdolniona :) śliczny szydełkowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny strój i Mio jest bardzo utalentowana, nie ma się z czego śmiać. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie, nie będziemy się śmiać :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3