Straszna zima nie tak straszna

Czyli jak dwie pandy poszły na śnieg.
Dziś chciałabym wam pokazać dwie czapki , które wieczorem pojawią się na Allegro. Czapkę na pullip i little pullip zrobiłam z dwóch włóczek na drutach. Projekt oczywiście wykonany przeze mnie. Myślę , że jest nie najgorzej. Widocznie nie wszystkie pandy nie lubią  zimy :)
Dziewczynki razem pod drzewem zgodne...


...choć później nie ustalono w którą stronę należy patrzeć 


Oczywiście nie obyłoby się bez śnieżnego bałwanka


No i tutaj młodsza modelka odmówiła współpracy z powodu warunków


Później panda postanowiła zrobić to co w naturze, czyli wleźć na drzewo,


a potem zasadzić inne
Tak oto minął dzień dwóch pand . Jak wspominałam ,czapki  jeszcze dziś wieczorem pojawią się na Allegro

8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i super wykonane po prostu boskie :)
    Wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Melody ma przepiękny sweterek, ta włóczka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zrobiłam go na drutach 2 mm z melanżowej bawełnianej włóczki :) ( dokładnie z http://allegro.pl/wloczka-altin-basak-miya-melanz-bawelna-kamini-i2906010087.html numer 3112)

      Usuń
  3. Witam w lalkowym świecie - fajne czapeczki :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3