Szydełkowo

Cześć
Dziś wracam do Was z dwoma swetrami , które w weekend powędrują na allegro . Zaprezentuję również  bluzę , jeszcze cieplutką spod maszyny ( o ile coś może być jeszcze ciepłe po upływie 24 h ) . Dziś raczej okruszka nie ma , chodź nie do końca . Łapcie zdjęcia :D
Włóczka kolorowy melanż
Rzeczywiste kolory
Włóczka biała błyszcząca
Rzeczywiste kolory i błysk
No i nowa bluza
Zbliżenie

I po zdjęciu

Stroje pokazuje Mel , chociaż
jeśli ma się bystre oko,

Można zauważyć okruszka
No i już wiemy co porabiała Nel :)

A tu dziewczyny na półce (świeżo przemeblowanej)

                                      Do zobaczenia!



10 komentarzy:

  1. Ten błyszczący sweterek śliczny. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Zachęcam do kupna w weekend :)

      Usuń
    2. Zależy od ceny.
      Jestem spłukana, bo lalkę w piątek zamówiłam. ;p

      Usuń
    3. Wystawię tyle ile za sukienki , czyli po 10 zł.
      PS. Życzę szybkiego dotacia lalki

      Usuń
    4. Jeżeli moja mama łaskawie się zgodzi, to kupię.

      Dziękuję, na razie utknęła w Phoenix. >,<

      Usuń
    5. Udało mi się, więc będę mogła kupić. : )

      I mam jeszcze takie pytanie...
      W sobotę z samego rana wyjeżdżam na 9 dni, więc czy byłaby opcja kupić ten sweterek oraz czapkę + szalik (są za 15 zł), które wystawiła Pani na Allegro trochę wcześniej?

      Mój mail:
      risusgsm@interia.pl

      Usuń
    6. Proszę sprawdzić maila :)

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3