Witam

 Serdecznie witam na blogu. Będzie on o mojej pasjii ,czyli o lalkach Pullip, i o robótkach ręcznych. Moje ulubienice nazywają Melody ( Pullip Aya) i  Nelly (Little Pullip Cheshire Cat) .
Moja przygoda z rękodziełem trwa już od dłuższego czasu, natomiast lalki Pullip odkryłam i pokochałam rok temu , i od tej pory one mnie inspirują.Z dużą przyjemnością tworze dla nich różne rzeczy, między innymi stroje i dodatki.Sporą część kolekcji stanowią ubrania , które wykonałam dla nich według własnego projektu na szydełku , i na drutach. Zapraszam do  moich aukcji Allegro , na których można zobaczyć i zakupić moje wyroby( Moje Allegro ).Postaram się na bieżąco prezentować nowe prace. Myślę ,że na blogu powstanie miła atmosfera , i z przyjemnością będe tu pokazywała swoją twórczość. Zapraszam do mojego małego świata mody.

1 komentarz:

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3