Różności dla klusek +nowy adres


Wybaczcie mi tą dłuższą przerwę, jednak postanowiłam że zanim dodam następnego posta, Minty Atelier przejdzie niemała metamorfoza. I oto jest, spełnienie moich marzeń, własna witryna, no i oficjalne logo sklepowe :D Lubiłam poprzedni motyw, jednak postanowiłam że skoro to miętowa pracownia, to miejsce powinno być pełne tego koloru :) Mam nadzieję że nowa wersja również się Wam spodoba, tak więc od dzisiaj znajdziecie nas i pod starym adresem, i pod nowym:

www.mintyatelier.com


Czas na dawno obiecany przegląd miliona sweterków które powstawały ostatnimi czasy, a i tak są to tylko te w rozmiarze kluskowym :'D Na pierwszy ogień idzie custom order dla pewnej stałej klientki z USA :) Byłam z nich bardzo dumna, ponieważ powstały w rekordowym tempie - 3 dni :')




Moje pierwsze kluskowe sweterki, musicie mi wybaczyć ten śmieszny kadr, jednak sweterki sprzedały się na długo przed powrotem Tildy :')


Tutaj mamy niemały koral, sweterek ma z przodu ażurek, jednak z racji moherkowego bytu nie jest on zbyt widoczny :P (nie ogarniałam tutaj jeszcze jej wiga i dlatego wygląda tak krzywo (': )


Sweterek z mojej ukochanej włóczki moherkowej :D


Jeden z ambitniejszych sweterków, inspirowany gwiazdkowym na Rey, kropki są wszędzie, przód, tył i rękawki ^^


Sweterek z motywem iście walentynkowym :)


Sweterek konfetti, ta włóczka to takie moje małe uzależnienie x) 


Powstał również biały kardigan z tęczowymi guziczkami :) (Byłam z niego bardzo dumna, ponieważ rękawki są dość szerokie na bezproblemowy długi rękaw pod nim ^^)


No i najnowszy sweterek na dzisiejszą gwiazdę, jak tylko zobaczyłam włóczkę to od razu się w niej zakochałam :D


Tak przy okazji robiłam dzisiaj portret całej familii, ustawianie dziewczyn zajęło "tylko" pół godziny, i nie powiem, Rey jest świetnym oparciem dla reszty, nie tylko mentalnym :'D Teraz w sumie widzę że przy mojej rozpadającej się gromadce zapomniałam postawić blendy, ale chyba nie jest aż tak źle :P Przy okazji 2 panny spoilerują co jeszcze się potworzyło...

Ja jednak na razie Was zostawiam, dopadła mnie dzisiaj mała nostalgia, bo wróciłam do ukochanych blogów "starej" ery (bez uniżenia dla tych dzisiejszych), po prostu było w nich coś... po prostu coś, czego bardzo mi teraz brakuje. Powoli zaczynam się coraz bardziej ustawiać ze swoim życiem, i mam nadzieję że uda mi się znaleźć dość czasu, by zmienić Minty Atelier w coś co zawsze chciałam osiągnąć przy pisaniu bloga, nie tylko do pokazywania "nowinek" na sklepie. Trzymajcie za mnie kciuki! :)

PS. Co sądzicie o nowym wyglądzie? Piszcie jeśli macie ochotę, chętnie poczytam :D

9 komentarzy:

  1. Cześć zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej szczegółów na moim blogu:
    http://lovelydollssweetworld.blogspot.com/2017/03/liebster-blog-award.html
    Podziwiam tak dobrą pracę, a i wystrój bloga mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty to zrobiłaś, że w adresie nie ma "blogspot"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam witrynę "mintyatelier.com" i dałam jej przekierowanie na bloga :)

      Usuń
  3. Nowy wygląd bloga jest świetny! Aż w sumie sama nie wiem, jak go opisać, bo tak bardzo mi się podoba!
    Sweterki jak zwykle śliczne ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, jakie piękności! Zakochałam się w sweterkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!!
    Zazdroszczę talentu do sweterków!!!
    Sama chcialabym mieć takie milutkie sweterki♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!!
    Zazdroszczę talentu do sweterków!!
    Sama chciałabym mieć takie piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!!
    Zazdroszczę talentu do sweterków!!
    Sama chciałabym mieć takie piękności!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3