Skandynawsko


klik                                                                                      klik
Żyję!
Post ten miał pójść już dawno temu, ale byłam zbyt przejęta zamówieniami by znaleźć chwilę na wrzucenie tych zdjęć :') 


Pracowałam sobie spokojnie nad świąteczną kolekcją (nawet chwyciłam mel pod druty, cud O.O), gdy nagle dostałam naraz 3 zamówienia; roboty w trzy i trochę x) 2 skończyłam dzisiaj, podsumowanie ich w następnym poście. Trochę się tego zebrało, z czego nad tym pierwszym siedziałam 3 tygodnie... z Mel :P dzisiaj machnęłam drugie, i jestem teraz wolna do początku grudnia, na kiedy muszę zrobić zamówienie nr 3, a więc mam czas by porobić nowe sweterki na etsy, wiecie, taki powiew świeżości ^^

Siadam teraz dalej do drutów, dumna i blada z siebie że skończyłam to wszystko. Mogę się teraz na spokojnie skupić na świętowaniu urodzin za kilka dni, no i na... wydawaniu pieniędzy. Mam swoje okresy kiedy przychodzi czas na zasłużoną nagrodę, w ciągu roku staram się ich za bardzo nie wydawać. Teraz jednak mogę spełniać swoje zachcianki, biznesplan rozpisany, jestem gotowa...

8 komentarzy:

  1. Ahhh, kocham takie sweterki! Sama bym taki chciała, hehe~ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sweterki! Jak zwykle :D
    Hmm, zamówienie... No ciekawe, dla kogo może być? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nellodino! Zrobiłabyś tutorial jak robić takie wzory żakardowe? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te sweterki :) Pewnie laleczkom cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sweterki, piękne ;3.
    Szkoda tylko, że cała kasa poleciała na mój kochany custom i już nie mam jak kupić u Ciebie sweterków [*]. A nie, czekaj... Coś jeszcze mam w portfelu ( ͡° ͜ʖ ͡° ).

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kasa też ostatnio lata sobie po całym świecie 8P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3