Podsumowanie zamówień

(Tak wiem, jak zwykle spóźniona :P)

Ostatnimi czasy w naszej pracowni przewinęło się kilka zamówień, dzisiaj pokażę Wam 2 z nich, posłużę się raczej zdjęciami z instagrama bo zazwyczaj w kontaktach z klientkami używam zdjęć zrobionych telefonem :')

Pierwsze zamówienie robiłam jakieś kilka tygodni, powstawało dla @karolinfelix =)


Wszystkie ciuszki były robione na pullip (uwierzycie że wczoraj złapałam moją kochaną Avril pierwszy raz od... 5 tygodni? :O)


Szczególnie podoba mi się jak wyszły kocie czapeczki, pierwszy raz robiłam coś takiego ^^
***

Drugie zamówienie powstało szybciutko, bo chyba łącznie w jeden dzień, realizowane dla Kate Sol (:



Na początku koncepcja była nieco inna, bo miały być paski i kropki, jednak ostatecznie powstał biały sweterek na pullip i czarny na dal



Dzięki temu zamówieniu moje dyniogłowe ruszyły się z półki pierwszy raz od dłuższego czasu, cóż, potrzebowałam treningu w skali 1/6 8)

   

Pozwoliłam sobie zapożyczyć zdjęcie od zadowolonej klientki :D
(PS. Genialne spodenki!)
***

Przez te zdjęcia z IG post mało ambitny, ale chciałam pokazać że nie próżnowałam w trakcie mojej nieobecności. Mam również kilka rzeczy na Rey do pokazania, jednak z tym chcę poczekać aż zrobię sweter do ostatniego zamówienia ;) A na razie wracam do czegoś nowego na Avril, wiecie jak ja lubię BJD 😊

3 komentarze:

  1. Tak, zamówienie bardzo się spodobało, nie wątpimy, że nie próżnowałaś! :D
    To nie spodenki, tylko spodenko-rajstopy, ażeby ładnie się przy stopach układały :)
    Pozdrawiam, zadowolona klientka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihih.
    Widać masz bardzo zadowolone klientki...
    W tym mnie, ale o tym nie wiesz B).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Usiol, nietrudno było domyśleć się że to ty x)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3