Apdejty

Witajcie Kochani,
co tam u Was?

Wynik ankiety był prawie jednoznaczny, więc tak jak chciała większość z Was 
powrócił do nas stary system z blogspota :)

Teraz pod poprzednimi postami nie ma nic, ponieważ disqus nie ma możliwości 
transferu komentarzy, dlatego jeśli wcześniej ich nie skomentowaliście, 
możecie to teraz nadrobić ;)

Ja pierwszy raz od tygodnia mam w łapach komputer, jak wiecie lub nie siedzę sobie teraz w moim domku w górach, no i będę tutaj tak siedzieć jescze miesiąc. Ale, możecie się spodziewać czegoś... WIELKIEGO po moim powrocie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Szczegóły wkrótce :) Jeśli jesteście na FB to polecam zaobserwować fanpejdż blogowy 
lub bacznie obserwować grupę "Dolls Heaven" ^'^

Przez ostatni tydzień nie łapałam drutów, miałam krótką schadzkę z szydełkiem, jednak 
większość czasu zajął mi sikret prodżekt, kto chciałby zobaczyć rezultat zapraszam na mój IG,
nie mogę ryzykować niespodzianki więc nie udostępnię Wam zdjęcia tutaj ;)

A skoro mowa o IG to zróbmy mały przegląd, ponieważ internety tutaj są jakie są, nie będziemy ich
na razie niepotrzebnie martwić, więc przejrzymy to co się pojawiło na tej stronce...


A photo posted by Klemi (@nellodinaof) on

W tym roku przyjechałam z ekipą liczącą 3 panny: Aril, Rey i Mio. Reszta została by roznieść chałupę i dostarczyć mi tym rozrywki po powrocie :)


A photo posted by Klemi (@nellodinaof) on

Pewnego popołudnia podczas czytania przylazła do mnie Mandaryna i legła obok. Jest tutaj od zawsze, matula prawie wszystkich okolicznych kotów :P


A photo posted by Klemi (@nellodinaof) on

Na koniec, (ponieważ pominę zdjęcia niezwiązane z tematyką stronki), pierwsze butki Rey. Tak, bidula jest już u mnie trochę a dopiero teraz ma co włożyć na stopy :').

Aktualnie pracuję nad zapinanym moherkiem na tego wielkoluda, trzymajcie kciuki bo dłubania jest dużo :P Na szczęście wszechobecny deszcz sprzyja siedzeniu w domu, a siedzenie w domu sprzyja robieniu na drutach. Trzymajcie się ciepło! :) 

3 komentarze:

  1. Boso przez świat hihi :3 Mandaryna <3 Ty tak nie spoileruj bo jeszcze się lud dowie, łącznie ze mną :|||

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak ja bym chciała do takiego domku ;_; Spokój, czas na szycie, na wszystko... Taaak... I z niecierpliwością czekam na to, co będzie jak wrócisz *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te buty c:
    Coś czuję że jakaś lala jest tą niespodzianką 8)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3