Powrót Jedi!

ekhem Avril ;P


Nosz paczcie kto wrócił :DDD 



(wig mnie przeraża, w ogóle mnie nie słucha i jest kompletnie inny niż na zdjęciach promocyjnych, ale nie ma tak łatwo cwaniaku, ja Cię jeszcze ogarnę  )

 Oczywiście facjata dzieła zdolnej i utalentowanej Pani Kasi z theugliestwife :)



A tak co do samego wiga to jest to po prostu zszyty kawał futra. Futerko samo w sobie najsuper, ale sama jakość wykonania wiga jest do no, sami wiecie. Mogli go jakoś chociaż obszyć :p

Tak jeszcze tylko wspomnę że ostatnio byłam zawalona zamówieniem pani Michelle, z jednego płaszcza nagle zrobiły się trzy:



zdjęć byłoby więcej, no ale płaszczy już nie mam a te co widzicie to takie poglądowe dla klientki, więc już po fakcie. Możecie przynajmniej zobaczyć jak to mniej więcej wyglądało ;)

Po wysłaniu dzisiaj tej pięknie nazwanej przez Majorkękrrrr flagi Francji 
nareszcie poczułam się wolna.
Czemu?
Na życzenie zamawiałam włóczkę ecru do środkowego płaszcza, a jeden motek zamienił się w kilka, i tak jakoś wyszło że mam nowe przecudownouroczewłóczki (niedziergający nie zrozumieją tego fanu z kilku nowych kawałków akrylu) które tylko czekają na przewinięcie i rozdzielenie.

(teraz nedolina wydaje parę odgłosów zachwytu i jeszcze raz zachwytu)

Reasumując, szykujcie się na spam, bo w czasie nieobecności Avril dłubałam dużo, i zostało mi jeszcze 5 swetrów/sukienek których tu nie było (i butów, nie pamiętam czy Wam pokazywałam, a jestem leniem i nie chce mi się sprawdzać c:), no i te nowe włóczki, dfsghsghlaghu

Dobrze, ja już Was dłużej nie męczę, jak ktoś dotrwał do końca to gratuluję, 
ja zmykam szwetrować i zakuwać :) Miłego wieczoru!

PS. Zapewne jutro jak dam radę rozpakowywanko facjaty i wiga wraz z pseudorecenzją na kanale :)

8 komentarzy:

  1. Ale sie rozpisałaś xD burżuazja
    Avril <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękną masz teraz panienkę :) a włóczek zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały dzień czekałam na tego posta z Avril ^^ Jest cudowna. Według mnie wiga powinna mieć delikatniejszego.
    (A teraz jak sobie uświadomiłam po meetcie jakie to małe to podziwiam jeszcze bardziej te drucikowe cudeńka •^•

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwo, a włóczki z YarnArtu poznaję, baaardzo fajnie mi się z nich robi wszystko, i szydełkowo i na drutach (uczę się... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etaminy mam już prawie wszystkie :D
      Gotta Catch 'Em All x')

      Usuń
  5. The Ugliest Wife to mistrzyni lalkowych make-up'ów! Avril jest śliczniutka~ Trzymam kciuki za ogarnięcie wiga :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna! Zazdro małej ślicznotki <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3