WYNIKI Konkursu "Przytulny Wieczór"

Witam Was w tym jakże uroczystym poście :D
Bez zbędnych przedłużań, oto zdjęcia uczestników, którzy spełnili wszystkie wymagania podane w regulaminie (kolejność przypadkowa):






Mallija


No to chyba czas na podjęcie decyzji :D
Według mnie każde przysłane przez Was zdjęcie jest świetne, i bardzo ciężko było wybrać to najlepsze. Niestety, to ja nie podołałam zadaniu, nie udało mi się wybrać jednego zdjęcia, zamiast tego... wybrałam 2 zwyciężczynie :DD
Nie trzymając już Was w napięciu, wygrywają...

MAŃKA KONIK I MAŁA PYZA

Dziewczyny, proszę Was o kontakt na mailu w sprawie adresów, od jutra zaczynam pracę nad Waszymi nagrodami ;)

Dziękuję wszystkim za tak liczny udział, i mam nadzieję że spróbujecie jeszcze raz w kolejnych konkursach które na pewno odbędą się na Minty Atelier :D

No a ja zmykam się uczyć, trzymajcie się ciepło ;)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje! Swoje zdjęcie zrobiłam na szybko, ale patrząc na prace dziewczyn szczena opada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też swoje zdjęie robiłam na szybko. Bo wczoraj przypomniało mi się o tym konkursie. Jednak opłacało się wziąć statyw i ten obiektyw ^^

      Usuń
  2. Gratulacje dziewczyny! Zrobiłyście prześliczne zdjęcia, a patrząc na zdjęcie Pyzy, od razu wiedziałam, że powinna wygrać. Zjechałam na dół - nie myliłam się. ^^ (Co z tego, że nie zdążyłam... Co z tego ;-; )

    OdpowiedzUsuń
  3. O jesu! Jednak miałam szanse 💗 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje~! Wszystkie zdjęcia są cudownie zrobione, miejsca całkowicie zasłużone.
    (Chciałam wziąć udział, ale moja lalka jeszcze nie złożona ;_;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woah! Kurczę w sumie się nie spodziewałam hah xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Najbardziej mi się podobają (w kolejności losowej :3) zdjęcia zrobione przez Mańkę Konik, Małą Pyzę, Szydełkową Sowę, Cahan i Kubę Z DOLLS =^^=

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom! Patrząc po zdjęciach wiedziałam, że nie mam szans. Oświetlenie itd. Mam nadzieję, że następnym razem moje zdjęcia będą mogły równać się z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie brałam udziału w konkursie ale bardzo GRATULUJĘ zwyciężczynią i zapraszam do mnie :)
    lalkowo-miniaturowo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ostatnie zdjęcie jest super :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3