Sekret 4/End





















KOOOONIEEEEC


6 komentarzy:

  1. Wreszcie ostatnia część ! Naprawdę fajne fotostory... Nie spodziewałam się takiego końca

    Lenora, przyszła lalkowiczka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dłuższe fotostory absolutnie, ale jak byłoby w jednym poście...

    OdpowiedzUsuń
  3. W jednym poście lepsze, ponieważ każdy od razu może zobaczyć co się dzieje a osobno to można zapomnieć albo nie znaleźć posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie osobno, bo wiem ile pracy kosztuje zrobienie jednego, dajcie spokoj, nawet nie wiecie ile z tym użerania. :p Barbie :oooo dobrze Podejrzewalam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozumiem, ale można zrobić raz na jakiś czas długie.

      Usuń
  5. Niespodziewałam się takiego zakończenia;)
    Dla mnie to zależy od tematu, długie fotostory są fajne ale nie na siłe;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3