Tutorial - miniaturowe akwarium



Tak wiem, obiecałam koniec sekretu, a daję Wam tutorial, ale spokojnie, zdjęcia już sobie grzecznie czekają na karcie na obróbkę ;). Ze spraw mniej lub bardziej lalkowych, to niestety wczoraj musiałam rozstać się z moimi drutami-igiełkami, nie są już zdolne do pracy :c I tak jestem z nich dumna, bo kupiłam je w lutym 2013r. , ale spokojnie, kupiłam już nowe, i mam nadzieję że przyjdą do mnie na dniach ;). Miałam zamiar kupić identyczne, jednak skusiłam się w innym miejscu na droższe, jednak są one już z innego materiału, mam nadzieję że nie będą się dzięki temu aż tak wyginać, ani nie będę z nimi miała tych samych problemów co z poprzednimi ^^
Liczę na to, że komuś przyda się mój tutorial, który wymyśliłam wczoraj przypadkiem :D
PS. Proszę o nadsyłanie zdjęć konkursowych, bo zbliża się ostateczny termin ;)

Miłego dnia, zmykam szykować się na jutro ;D
*Jeszcze jedno, do dzisiejszego nagrania użyłam innej kamery niż zwykle, co sądzicie? ;)

2 komentarze:

  1. Tutorial fajniutki, a chwilę później znalazłam jak zrobić miniaturowe książeczki i jestem teraz uszczęśliwiona^~^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3