Tutorial - Filtr do wody

kliknij w miniaturę

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!
    Czy to jest skówka od długopisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś obejrzała film, to byś się nie pytała :P
      Tak, od takiego żelowo-brokatowego ;)

      Usuń
  2. Diabeł tkwi w szczegółach. Niby pokoik czy dioramka fajna, ale bez takich małych, na pozór nieistotnych gadżetów wygląda dużo słabiej :) Dzięki za tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu zgapiasz Joy od Majorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakie sposób? :P Czy w Polsce może być tylko jedna Dal Frara? Jeśli się już wypowiadasz w takim temacie, to ślicznie proszę o jakieś argumenty, bo jestem naprawdę ciekawa. A teraz, dla ciekawskich przedstawiam różnicę:
      *Joy ma ob 21, a Mio 23 (ale to dla anonimków pewnie i tak nieistotne)
      *Joy ma chipy od bodajże Makarreny(jeśli się mylę, to prosz o poprawkę ;P), a Mio ma stockowe
      A tak, to moja wina, że nie zmieniłam jej wiga, mejkapu, albo nie kupiłam innej dal, bo Maja już taką ma?
      Sama Majorka jest moją przyjaciółką, nie unikam jej, ani nie wydaje mi się, by miała jakieś pretensje, że mam ten sam model dala (Jeśli jest inaczej, to proszę, powiedz mi to w twarz Maju *3*)
      Więc kończąc już moją wypowiedź, opisz mi, co dokładnie zgapiam, bo sama jestem ciekaw :P
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
    2. Anonimku nie naskakuj mi tak proszę na Alę bo się później stresuje nie potrzebnie. :c Codziennie gadamy i jakoś nigdy nie pomyślałam: "kurde, dlaczego ona tez ma frarę?". :/ Mamy odmienne style i Joy, jak i Mio są inne pod wieloma względami. :)

      Usuń
    3. Ja ciebie też Alu <3
      Majorka (nie chce mi się logować xD)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! :) Spróbuję sama zrobić coś takiego. Nie jest chyba aż takie trudne, na filmie wyglądało na łatwe do wykonania. Ja Ty na to wpadłaś? :D Ja bym nie wymyśliła czegoś takiego. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły z internetu. Inspiracje zbieram na pint, link do mojego profilu u góry. Tam macie tak jakby spoilery nadchodzących tutoriali xD

      Usuń
  5. bardzo pomysłowy filmik, prościutki i nieskomplikowany, a realizacja na 5 z plusem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3