Breakfast story


















12 komentarzy:

  1. Fajna historyjka x3 Czekam na więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu ja zła. ;_; A gazeta wyborna, przepyszna *badum tsss*. xD Mio jak widać nie przeszkadzają opcje w simsach. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Historyjka genialna, końcówka powala :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te miniaturki mnie rozwalają xD
    Super historyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd masz taką...kuchnię? Te płatki i gazeta... Ala kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w ikei, tak z dziesięć lat temu :P
      Mam jeszcze salon, który nie załapał się na tło...

      Usuń
  6. Detale są super, telefon, gazeta, ciastka na stole... I oczywiście ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Muszę wychować dzieci...w simsach"padłem xd
    fajna historyjka i super gazeta

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3