Lody czekoladowe / ciasteczko

*Tak jak wspominałam, posty na tym blogu będą również modelinowe, nie zmuszam do oglądania*
Wczoraj wieczorem posiedziałam chwilę nad modeliną, i powstały mi takie o to dwa twory. Niestety, niedoszła mi dzisiaj paczka z półfabrykatami, więc muszę czekać jeszcze parę dni :C. 


W ciasteczku zrobiłam jednakowoż szpilką dziurkę, aby potem wsadzić tam haczyk. Niestety, podczas przebijania szpilka wyszła mi na wierzch, przez co powstał mały ubytek.


Z lodem nie było sensu tak robić, bo nie miałabym potem jak zamontować w nim przywieszkę, więc póki co, można go nazwać "tworem na próbę". Trochę żal mi tego lodzika, wczoraj specjalnie dla niego przegrzebałam sporo kartonów, aby znaleźć suche pastele. No cóż, może jeszcze kiedyś się przyda...

I co sądzicie o takich postach? Macie na nie ochotę, czy lepiej nie kontynuować? Czekam na waszą opinię...

PS. Przypominam o Candy u mnie!!!

Do napisania :*

Jaką kategorię bloga najbardziej lubisz?

6 komentarzy:

  1. Mi się podobają wszystkie twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie opcja "wszystko" w ankiecie? :D
    Śliczne deserki. :D
    Pozdrawiam. :)

    PS. Wesołych Mikołajek! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię posty z tematyki ,,Lalki" i ,,Inne rękodzieło" ^^

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. lalki, modelina oraz inne - hurtem mogę brać!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3