WYGRALIŚMY, POLECIMY DO USA!!! + parę zdjęć z finału

Ten weekend był dla mnie jednym z najcięższych w moim życiu.
Ostro pracowałam z moją drużyną.
Na spontanie i występie daliśmy z siebie wszystko, i zostaliśmy
!!! MISTRZAMI POLSKI !!!
Jestem niezmiernie wdzięczna wszystkim, którzy trzymali za nas kciuki ;P

W podzięce macie parę moich prywatnych zdjęć, z gali ogłoszenia wyników
(od razu mówię, że zdjęcia są poruszone, bo aparat się długo naświetlał, z powodu kiepskiego światła)

 Emocje sięgały zenitu








 Odyseja Umysłu <- moja przepustka do USA :3





A tu już ręka trzęsła mi się z emocji. 
No bo w końcu nie codziennie wybieram się do Ameryki xD

PS.Jutro pierwsza część zdjęć z Gdańska ;P

15 komentarzy:

  1. Wooow, gratulację! :o Co to dokładnie za konkurs, jeśli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Jest to konkurs na kreatywne myślenie, w którym trzeba rozwiązać problem długoterminowy, i zmierzyć się z tzw. spontanem, które są przeróżne. Ja rozwiązywałam problem z drewnem balsa :3

      Usuń
  2. Gratuluje ci wygranej, to musiało być niesamowite uczucie wygranej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzeszczeliśmy z radości! Ja mam teraz przez to strasznie zdarty głos, i mówię jak facet xD

      Usuń
  3. Ach! To Odyseja Umysłu, pamiętam to w mojej starej szkole też to było!
    Gratulacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione gratulacje xD

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione o rok gratki:D
    Mój brat też wygrał w odyseji:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3