Spodenki czyli cud na tyłku xD

Jejku, w końcu znalazłam dla Was chwilę :)
Mam wiele rzeczy, które bym Wam chciała pokazać, 
ale nie mam jak je sfotografować. Czemu się spytacie?
Bo w domu prawie codziennie nie ma mnie od 7 rano do ok 17 wieczorem.
A wtedy wiadomo, wszyscy wiemy, nie ma dobrego światła do zdjęć :c
Nie przedłużając jednak, zobaczcie, na
co w końcu wynalazłam wzór :P

 Moje pierwsze szydełkowe gacie, czyli największy sukces tego tygodnia :3


Nie pomijajmy oczywiście i tuniki, która powstała specjalnie do kompletu
Jak pewnie zauważyliście, przestały mi odpowiadać klimaty wiosenno-zimowe
Ja chcę już lato!!!

Do napisania :3

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny zestawik ^_^ Zapraszam do mnie ->momorella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzostwo! Podziwiam za precyzję i dokładność, spodenki są takie równiutkie... ach i och :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, z resztą jak zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne spodenki! *-*

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3