Sesja sponsorowana przez Maję :D

Witajcie Misiaki :3
Dzisiaj mam wesołe wieści, bo doszła do mnie nagroda z konkursu Mai
Wszystko jest śliczne, bardzo dziękujemy C:
(Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ponieważ były one na szybko, póki słoneczko świeciło)
27-30 Marca wyjeżdżam, jakby co ;)
PS. Będziecie trzymać za mnie kciuki, 29-30 Marca?
Wtedy jestem na bardzo ważnym konkursie. 
Jak wygram, polecę do stanów, więc to dla mnie bardzo ważne *.*


Piękna sukieneczka <3


Żółwik Maju!

Gorąco się zrobiło

I cud-miód spódnica

Malutkie bransoletki

Gitarka :3

I pamiętnik :>

Za wszystko bardzo dziękujemy Maju :*

4 komentarze:

  1. Cieszę się że nagroda ci się podoba. :D Oczywiście będę trzymała kciuki bardzo mocno. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz, wielkie dzięki. Za prezent, i za wsparcie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna nagroda :) Trzymam kciuki za powodzenie na konkursie (nie dziękuj, żeby nie zapeszać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę podziękować, bo konkurs za mną ;P
      Wygraliśmy C:

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3