STO LAT czyli Rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego

Witam was wszystkich serdecznie, w ten jakże miły dzień.
Dziękuję za wszystkie nadesłane zdjęcia.
Prace uczestników

1.Cherry 


5.Noriko 

7.Tiny Bird 


8.Emma P 
 

11.QKajusia 


12.Majorka.doll 



13.momo.


(Przepraszam od razu, za jakość niektórych zdjęć, ale to przez bloggera)

Komisja od razu zajęła się wyborem...

M: Witajcie, dziś są nasze urodzinki , i postanowiłyśmy dla was
 2 miesiące temu zorganizować konkurs

M: I dziś obie odnalazłyśmy zwyciężczynię

N: Pamiętajcie, że oprócz pomysłu pod uwagę brałyśmy też jakość zdjęć


I uwaga, konkurs wygrywa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TINY BIRD
Przysłane na ostatnią chwilę, ale jak to się mówi, ostatni będą pierwszymi :)
M: W zdjęciu spodobał nam się pomysł, chociaż autorka ciekawie nawiązała do
tradycji będącej w naszej rodzinie , o zdjęciu podczas zdmuchiwania świeczki ;]


Nagroda dla ciebie zostanie wysłana dopiero po 5 Lipca, ponieważ wyjeżdżam
(adres już mam)

~~~~~~~

Ale że dziewczęta, dobry humor dziś mają , to... 


M: Przygotowałyśmy nagrodę specjalną

M: Drukuj!

M: Na tej kartce mieści się lista wszystkich
8 uczestników ( spełniających warunki )

M: Przygotowałyśmy z nich takie łódki...

M: Mamy maszynkę losującą

M: A teraz cicho , bo zaraz wybiorę zwycięską łódkę

N: Łódki zwodowane

M: No to siup

M: I tralalalaaa! Wygrywa QKajusia!
Prosimy o adresik na maila ;)

M: Gratuluję zwyciężczyniom.
Pamiętajcie, żeby wziąć udział w następnych konkursach,
bo możesz wygrać nawet TY!



6 komentarzy:

  1. Wow! Wygrałam!Dziękuję bardzo♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wygrałam? Och, dziękuję!
    No i wszystkiego najlepszego dziewczynki! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Przykro, że ja nie wysłałam zdjęcia, ale dawno nie odwiedzałam lalkowych blogów, a przekonana byłam,że konkurs jest do 31 czerwca i zdjęcie zrobiłam dzisiaj. Eh.. przykro mi i przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3