Overall for obitsu 27 + Anielski Licznik

Witam Was pod koniec tego cudownego, słonecznego dnia.
Ten post, zapowiada się na typowe ogłoszenia parafialne, czyli trochę zdjęć, a trochę gadania.
Punkt pierwszy porządku niecodziennego ;P
Kolejny Anielski Licznik. 4444
THX, za to, że tu ze mną jesteście :*

Sorry, ale na tym komputerze, na którym to ujrzałam,
nie miałam bladego pojęcia, jak zrobić printscreena ;P

Główny temat: OGRODNICZKI!

Ja tu wam mówię o ogrodniczkach, a tu buciory!
Wiem, zgrywus ze mnie :3

Mel prezentuję nowe ogrodniczki...

...które oficjalnie dodaję do listy moich
pięciu najbardziej udanych rzeczy!

Jeśli Ci się podobają  , nie czekaj, tylko napisz do mnie!
Robię je na zamówienie

Możesz wybrać kolor, długość nogawek,
 i opcję z kieszenią na przodzie

Tak prezentują się z tyłu

Nowy fryz 

M: Musicie je mieć! W ogromnej gamie barw!

Kolorki
Rozmiarami, możecie kupować na :
- Obitsu 27 cm
-Pullip
-Dal
 Cena zależy od długości nogawek
krótkie (na zdjęciach) - 22 zł
do kolana - 25 zł
dłuugie (do kostek) - 30 zł


9 komentarzy:

  1. Ogrodniczki są świetne! Niestety, nie mam pieniędzy, zbieram teraz na obitsu. Ale są naprawdę genialne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio szyłam ogrodniczki ;D
    Muszę się nauczyć robić na drutach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Druty drutami, ale ogrodniczki robiłam na szydelku .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Te ogrodniczki są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soł jeszcze te za 22?te krotkie bo jesli tak moge sie z toba kontaktować?Jestem chętna na te ciemnofioletowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze zrozumiałam, to chcesz ciemnofioletowe ogrodniczki (krótkie)? Są dostępne, i gotowe do wysyłki :). Napisz na moda.pullip@gmail.com, tam się dogadamy ;3 Płatności możesz dokonać przy pomocy serwisu allegro lub ebay.

      Usuń
  6. Dzięki!
    Sorry za dziwnie napisany wcześniejszy komek.
    Coś mi się z ortografią zkiepściło :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3