LA + takie tam...

Dziś istna mieszanka.
Może lepiej będę pisała w podpunktach...
  1. Założyłam sobie blogovina, i dzięki, że już 5 osób mnie obserwowało. Wszystkich obserwatorów proszę, o śledzenie mnie na blogovinie, ponieważ ponoć mają wyłączyć gadżet obserwatorów. Według mnie totalna głupota, ale trudno... 
  2. Dziękuję za kolejną nominację do Liebster Award. Tym razem jest od Kryzysowej Narzeczonej, THX :* .                                                                                           


    1. Jaki jest widok z twojego okna?
    Ulica 1/4 , Gałęzie 3/4

    www.alekulturka.com

    2. Czego najbardziej się boisz?
    Świata...

    3. Znak zodiaku?
    Skorpion

    4. Chciałabyś się przeprowadzić ? Jeśli tak, to gdzie ? :)
    Tak, nad morze

    5. Szczęśliwa liczba ?
    16

    6. Największe marzenie ?
    Najlepsza przyjaciółka...

    7. Ulubiony ciuch ?
    Podkoszulek z czymś tam

    8. Jaką masz średnią na koniec roku ? :D
    5.73

    9. Najpiękniejsze miasto w Polsce?
    Moje <3

    10. Masz zwierzaka ? Jak ma na imię ?
    Nie mam :'(

    demotywatory.pl

    11. Grasz czasem w lotka?
    Rzadko

    Moje pytania


    1. Wymarzona lalka
    2. Ulubiona Książka
    3. Najpiękniejszy kraj, który zwiedziłaś
    4.Najcudowniejsza przeżyta chwila.
    5. Co sądzisz o moim blogu?
    6.Ulubiona pogoda
    7. Dyniogłowa czy Mattel?
    8. Ulubiony lalkowy sklep
    9.Gdzie Chciałabyś mieszkać?
    10. Ulubione zajęcie
    11. Druty czy szydełko?


    Nominuję:

    Wszystkich chętnych, i tych, co nie wzięli jeszcze udziału 

    3. Przypominam o przysyłaniu prac na konkurs fotograficzny!!!

    4. W przyszłym tygodniu planuję więcej postów, więc szykujcie się :P


2 komentarze:

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3