Rey


A kto to? :o


Przedstawiam Wam dzisiaj Rey, moją nową cudną pannicę :D Podróż do mnie jej trochę zajęła, ale nareszcie jest :) (wig już na nią czekał od tygodnia :P)


Od razu po rozpakowaniu z mumii i założeniu jej wiga stwierdziłam że jest urodzoną modelką, nawet jestem zachwycona darmowymi oczkami, jest dzięki nim taką śliczną, niewinną i spokojną blondyneczką :D


Moje panny BJD razem :D (kadr dziwny, wiem, no ale Avril ledwo co łapie się na zdjęcie :P)


Co ten nos :')


Na razie żegnamy się z państwem, musimy się trochę poznać by robić chociaż zdjęcia na stojąco na których Rey nie będzie wyglądać jak kartofel. Mam nadzieję że podoba Wam się nowa członkini ekipy, Trzymajcie się! :)

9 komentarzy:

  1. Jeju, amazing te zdjecia wyszły *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Jakoś nigdy nie byłam przekonana do minifek, a w szczególności do Chloe, która jest akurat jednym z moldów mnf których nie lubię (ja chyba wszystkich nie lubię, no może z wyjątkiem shushu), ale twoja panna pięknie się prezentuje!
    Btw, to lgt? Makeup firmowy czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaa jaka piękna!
    Nie wygląda jak kartofel z żadnej strony! xD
    Chcę jej sesyjkę z tysiącem zdjęć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesyjka będzie najprawdopodobniej pojutrze, na jutro prezentacja tuniki Avril z dzisiejszego posta :P

      Usuń
  4. Gratuluję nowej panny, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, kocham ten model! *o* Jest cudna, gratuluję! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowej pannicy<3
    Prześliczna ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3