Tutorial na dowolną miniaturową książkę :P

Cześć wszystkim, mam dzisiaj dla was łatwiejszą i szybszą metodę na książeczki, bez szycia itp ^^ Filmik możecie obejrzeć tutaj KLIK. Jeśli ktoś się skusi to bardzo chętnie zobaczę efekty waszej pracy, albo na instagramie pod hasztagiem #AMfanpics, albo podeślijcie mi fotke lub link na maila moda.pullip@gmail.com ^^

(Wielkość wydruku A4)

PS. Konkurs z okazji 50 tys. będzie jak do kompletu dobiję setkę na YT, więc musicie jeszcze trochę poczekać ;)
PS2. Jak pewne widzicie po miniaturce i na inst mam dla Mel cosplay Americi z Jedynej, za jakiś czas będzie pożądna sesja na blogu ^^
PS3. Już dłużej nie przynudzam x) Jeszcze tylko pytanie:
Jaka jest ulubiona książka/seria Waszych lalek? :)

11 komentarzy:

  1. ;3; oczywiście że lalki kochają Rywalki. :w: No i nie obejrzę bo net [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie skorzystam~ ^^ Madison uwielbia 'Anię z Zielonego Wzgórza', a Mía - 'Baśniobór'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maciejka może by chciała "Chłopców" Jakuba Ćwieka, no ale z braku kolorowej drukarki będzie miała tylko jakieś tytuły wymyślone przeze mnie :) Dzięki za tutorial, bardzo się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te książeczki! Na pewno skorzystam z linku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te książeczki. Filmik już zaraz obejrzę, bo jestem ciekawa jakim sposobem je robisz. ^^
    Moja młodsza panna czytuje raczej mangi (chyba, że mówimy o fantastyce i kryminałach), starsza zaś preferuje romanse typu "Girl Online". ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja skorzystam~
    Wygląd bloga się zmienił..tak dawno mnie tu nie było?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście że o czymś zapomniałam! Moja Yuuko chociaż nie wygląda, to lubi wszelakiej maści horrory a najbardziej chyba od Jo Nesbo, jednakże uwielbia też fantasy, np. seria "Tunele" ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutorial fajny :) jestem ciekawa cosplayu, uwielbiam serię Kiery Cass :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sherry czytuje Pottera, Kroniki Jakuba Wędrowycza, ogólnie Pilipiuka, a jeszcze ogólniej w zasadzie wszystko co się spodoba po pierwszych 20 stronach i zgodnie z zasadą "im grubsza książka tym lepsza" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i pomocny tutek. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i to jeszcze z mojej ulubionej serii książek rywalki

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3