Rocznicowe Rozpakowywanko


(żeby nie spamować strony głównej ;P)






Cześć Wszystkim! Wczoraj przyszła do mnie rocznicowa paczuszka od mojego rycerza, wyżej macie parę zdjęć w niewielkiej części ciuszków które od niej dostałam x) Poniżej reszta skarbów, a oprócz nich kalkę i kilka rysunków, które możecie zobaczyć na filmiku KLIK, polecam zajrzeć, gościem specjalnym był sam Major w swojej osobie :P

 Album z wspomnieniami z ostatniego roku,

 Rysunki do pokoju Mio :)

 Multum ciuszków,

 Kartka ze Szczecina :3

 Pamiątki z Turcji :P

 Figurka ptaszka origami ;3;

 Zestaw kreślarski idealnie dopasowany dla mnie 

Akcesoria godne pipy :P 

I śliczna zakładka ^^

Tym optymistycznym akcentem zachęcam Was do obejrzenia unboxingu (KLIK), i z tego miejsca serdecznie dziękuję Mai za wszystko co dostałam :* Wkrótce Sekret 3 ^^
Co Wam się najbardziej spodobało z pokazanych rzeczy? ^^

3 komentarze:

  1. No, i tak mają mi się posty pojawiać :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry! Wszystkie są świetne. Ale najbardziej podoba mi się ptaszysko origami i ostatnia fotka. Umarła Nimfa (tu na szczęście żywa jeszcze!) dosiadająca skrzydlatego wierzchowca jest fantastyczna! Pozdrawiam i gratuluję udanego filmiku.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3