66 post - Marudy już nie ma...

Blog ten ma niecały rok.
Wspomnień już było wiele, 
A ona zniknęła tak nagle.
Już pewnie tęsknicie za jej narzekaniem, 
wymądrzaniem,
byciu primadonną,
kłamaniem,...
M: Zaczekaj...


 M: Już nie jestem taka jak wyżej. 
Ale nie oznacza to, że całkowicie zniknęłam. Nie strasz naszych Czytelników (<3 )
 Nowy wig jest meeega długi
 Ale teraz kocham tą mordkę jeszcze bardziej. Już nie 
mogę doczekać się jakichś plenerków xD
BONUS
Porównanie starego wiga z nowym. Niestety, tu
tego nie widać, ale nowy jest ciemniejszy.

INFO
Prace nad obitsowaniem małej niestety też się przedłużają.
Bolec z obitsu nie pasi do tej takiej jednej połówki trzymadła bolca
w główce Nel (Jak ktoś to zrozumiał, to gratulację xD), więc proszę o jakąś radę
osoby, które miały już z czymś takim styczność ;3
Wesołych Mikołajek (W czas)

Zdjęcia robione Nikonem

6 komentarzy:

  1. Śliczny wig, bardzo pasuje do tej mordki. :3 A jeśli chodzi o małą, to nie za bardzo wiem, o co chodzi, ale tutaj jest jakiś toturial:
    http://www.pullipfamily.pl/cms.php?id_cms=2
    Tutaj jest Little Dal, ale może to pomoże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna, ale na blogu Makarreny lub Rudej Myszy jest instrukcja z którą ja zmieniała orbisu 11 cm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki. Właśnie skończyłam =D. Czytając wasze komentarze, wpadło mi do kapusty, i zrobiłam. Dorobiłam większe kółko z tekturki z opakowania, a całą głowę wypchałam watą xD. Trzyma się, ale pewnie trza będzie co miesiąc zmieniać. Zdjęcia dam Wam jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy wymieniałam małej obitsu, wykorzystałam tutorial z http://www.pullipfamily.pl/cms.php?id_cms=2
    Jedynie na drugim zdjęciu u little pullip są takie dwie nakładki.
    Drugiej nie nakładki zdejmuj. Rób dalej tak jak jest pokazane. U mnie gdy tak zrobiłam wszystko było dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten tutek, ale na nic się zdał. Teraz i tak temat zamknięty, bo młoda już od ponad tygodnia ma obitsu.
      Ale dzięki za szczere chęci :)

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3