Wesele

Co tam u Was? Żyjecie moi mili? Ja mam nadzieję :D
Tak na początek proponuję sobie załączyć, tak dla lepszego efektu ;3


Ano pewnie po tytule zauważyliście, że byłam ostatnio na dwudniowym weselu.Było cudowne, balowaliśmy do rana.Dam Wam parę zdjęć oczywiście. Ale oczywiście nie wróciłam z pustymi rękami. Jak bym mogła. Pewnie znacie ostatnią modę na weselach, że zamiast kwiatów przynosi się miśki dla przyszłych dzieci Młodych. No a wzamian my dostaliśmy pamiątkowe magnesy iiii
Misie breloczki!!!
Wiem, że ostatnio na blogach są one dosyć często pokazywane, a ja do jasnej ciasnej nie wiedziałam kaj je znaleść. Byłam wniebowzięta, kiedy je zobaczyłam. Więc, Enjoy .... 

Rodzina Misiaków


Nelly jest zachwycona


Natomiast Mel najbardziej spodobała się jedna panienka


Aż zasiadła z nią do laptopa
 A tu trochę wesela:


Bukiet 


I drugiej panny młodej


A tu pięknie wystrojone stanowisko z gorącymi napojami. 
PS. Proszę, zajrzyjcie na sam dół strony. Mam tam dla was coś ciekawego z fajnymi nagrodami ;)

Do napisania

3 komentarze:

  1. Fajne miśki, też takie chcę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na imię Michał i reprezentuję BLOGOWSKAZ (http://blogowskaz.org) , serwis promujący bloggerów w SocialMedia. Czarny Szczur polecił nam Twój blog, liczymy że skusisz się na błyskawiczna promocję.

    "Z doświadczenia wiemy, że próby promocji na facebook'u mogą być czasami bardzo trudne. Potrzebujemy ludzi którzy będą klikać "Lubię to", co nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Niejednokrotnie samodzielny proces promocji w internecie może okazać się kłopotliwy i czasochłonny. Kampanie marketingowe w internecie mogą okazać się bardzo drogie, często nie potrafimy panować nad procesem, za który płacimy. Skąd więc mamy mieć pewność, że to działa? Na szczęście jest proste i darmowe rozwiązanie. Działasz szybko, skutecznie i posiadasz pełną kontrolę nad swoją popularnością. Uwierz, to się opłaca. "

    Michał Pudełko
    specjalista ds. marketingu
    Portal Blogowskaz

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3