Blouse? Surprise? Taaaaa...


You know...

 Mam tego dość...

FOCH!

***

A tak teraz dla niewiedzących: Czekamy już prawie 20 dni na coś, a tego czegoś nie ma...
Codziennie z nadzieją wyczekuje listonosza, a tu lipa. Przez to że ten mały drobiażdżek nie przychodzi (można by rzec, że obyłabym się i bez tego, ale chcę mieć wszystko koniecznie na tip top) mam ochotę wyjść z siebie. Tyle rzeczy przez to nie mogę zrobić, a najbardziej zniecierpliwiona jest sama Mio, bo to coś dla niej. Biedna [*]
Bluza powstała testowo, muszę inaczej pokombinować zapięcie, bo niezbyt mi pasi, ale cieszę się, że maszyna przeżyła szycie na bardziej ciągnącym materiale :) Mam zamiar zacząć teraz bardziej ogarniać szycie, może coś z tego będzie.
PS. Jeśli wgl był ktoś zainteresowany alle, to proszę się nie martwić, przerzucam się na inny serwis, w sumie już parę rzeczy wisi, jednak zanim zrobię baner ( a to nastąpi dopiero po przyjściu paczki ._.) to jeszcze trochę minie, dlatego albo możecie zgadywać, i szukać samemu, albo grzecznie poczekać :)
A tak przy okazji:
Jakie wy macie plany na weekend? 
Piszcie niżej śmiało ;)

PS2. Btw. jestem mega szczęśliwa, miła pani z Anglii już jest moim pierwszym kupującym :D Cieszę się, że dzięki przenosinom jestem nareszcie jestem otwarta na nie tylko polskich kupujących :)

7 komentarzy:

  1. Na początku myślałam, że ta bluza jest takim jakby szkieletem... no chyba wiesz o co mi chodzi XD Ale i tak jest cudna :D Zgaduję, że to... wig! Hehe... I co do weekendu... nie wiem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby to był wig :P Ale niestety :c To taka mała popierdółka, ale powiedzmy, że byłaś blisko ;D

      Usuń
  2. Że Ty niby nie ogarniasz szycia? ._. Chciałabym tak ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogarniam, ale ogarniam robienie zdjęć na tyle, że przy tej bluzie nie pokazałam jej gorszych elementów :P I tak to model testowy, więc mogłam sobie na takie coś pozwolić :3

      Usuń
  3. Świetnie Ci ta bluza wyszła!
    Czekajmy na paczkę... Może jakieś buciki? A może jakieś oczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta bluza c: Mio wygląda w niej ślicznie. Życzę, żeby paczka doszła jak najprędzej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O, zrobiłaś wreszcie. C: Ten listonosz to chyba postanowił przepłynąć morzem dookoła Afryki. .-.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3