Kanapa na bogato, czyli jak pieniążki zniknęły z portfela...

Witam was ponownie :)
U nas troszkę się pozmieniało. Tak w pokoiku jak i na blogu, 
co pewnie zauważyłyście.
Dzisiaj parę zdjęć na nowej kanapie MbM, 
oraz prezenty z Bibione.
W pewnym sklepie dorwałam magnesy godne re-mentów mistrzów. 
Niestety były drogie, więc wzięłam tylko trzy. 


A tak na dobry początek Zdjęcie Miku od Tinybird ( Zrobione przez nią) w jej nagrodzie. Pozdrawiamy :*
Nowa sukienka :)

Chipsy

Ravioli

W środku są miniaturowe makaroniki

Makaron spaghetti

W środku jest realny makaron O.O

No i mała Nel (Z zagraconą częścią pokoju ^^ )
Dobranoc :)

5 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy są śliczne. ^^ Najbardziej zauroczyła mnie sukienka i ravioli. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miniaturki :)
    zastanawiam się, czym zasłużyłam na takie śliczne wyróżnienie na prawym pasku?! bardzo mi miło, dziękuję!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim sklepie kupiłaś miniaturki? Broszę bowiedz. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miniatury kupiłam w Bibione, w sklepie z porcelankami.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3